متن آهنگ چرا بدی از زدبازی و هیچکس
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 21:19 :: نويسنده : Helia

 اینترو 
هه هه هیچکس و زدبازی ام جی هیدن – امشب باهم کلی حرف دارن آخه چرا الاوکیلی مشکلت چیه با ما 
MJ ورس 
زاخار با ما چرا بدی مگه تنت میخاره انگاری ترا زدی انقد نکنی نگا رفیقی یهو میشه دعوا مرافه بعدش حرف و خرافه اگه کل داری میگم بیام فردا سراغت مثه کاجبین کرکات بریزه انگاری واجبین همه دوستا با منن شدم اوستا کار اصن تویه روستاها امضا میخوان دوستارا ازم دور ور ما دیگه کیف کوکه پ تنها جایی که منو ببینی فیس بوکه نزار قرار شب دیگه با سردار شهر چون میدم سوارت شن اینا مثه قطار شب تو که فحش میدی فقط وقتی پا تلفنی میگه قاتل خولی ولی دلشو نداری بیای مامله کنی همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده 
کروس ام جی و هییچکس 
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا چرا بدی چرا بدی چرا بدی 
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا چرا بدی چرا بدی چرا بدی 
HICHKAS ورس 
سلمونی نرو با ما بد باش فقط میزنیم کلتو باش کچل فرق از وسط فرق از بقل قرمز مده میکنیم رنگ عوض حرف زدنم هست مرهم مریض تو اروپا به هم میگن دست مسیح بس دلیل با ما از این باش که هستی با خلق زمین بالا اییم و میخوریم پلوتون سیر میشیم و لیس میزنیم کهکشان و میخوریم شیب ترمز بریدیمو میکنیم زیر له این زندگی هر روز زشت میشه پ ما تند میریم جلو سپری میشه همینه که گوش میکنه نوت همش به من دیگه بعد ندیده نبیره نتیجه اینه که رپ تو تاریخ ایران شک پدیده شک قوی به کل مملکت داد با ما نباش بد دیگه فک کن سنجیده 
کروس ام جی و هییچکس 
واااااااااااای بده شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا چرا بدی چرا بدی چرا بدی 
واااااااااااای بده شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا چرا بدی چرا بدی چرا بدی 
HIDDEN ورس 
آره اینجا داستانی داره رفیقت که راس وامیساده پاسگاه می خوابه الکی فشار نیار زاخار باشگاه نیس آخه زیر پامون مچاله میشی تو پاسکاری آره بجاش یکمی سنو هل بده بالا بجا فحش به ما برو گل بده بابا تو 4 دیواری که هواتو داره چون اگه دست ما بیفتی میشی خراب و پاره بهتره هیچ وقت نخوره تو گذرت به ما آسمون بالا تنها نقطه مشترک ما مهراد بالاتر از اینه بشه درگیر قضیه نه زیر کسیه نه میده تغییر عقییده و تحت تاثیر بقیه تو یه دقیقه دریده مثه سگ هاری که به یه غریبه پریده ما ها بهترینیم این طبیعت ماست اگه نمیفهمی بکنم اون شقیقتو باز 
کروس ام جی و هییچکس 
واااااااااااای بده شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا چرا بدی چرا بدی چرا بدی 
واااااااااااای بده شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا چرا بدی چرا بدی چرا بدی 
اوترو 
چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: